Translate

Thursday, July 13, 2017

Bisaya jokes 6, 2017

EXAM TODAY! NO COPYING.

nag exam sa school, unya...

Ramon: pssttt kool! Pa kopyaha ko..
Bukool: wee di ko!
Ramon: librehon tika jobee unya...
Bukool: okay... naa ra oh.. pagdalig kopya kay milingi si Sir...
Ramon: payts!
Bukool: abi patan-aw ko sa imoha gi kopya..
.
Unya nakita si Bukool ni Sir John..
.
Sir John: Oist unsa man naa Bukool? Klaro kaayo nangopya ka ha?
Bukool: wala sir oist
Sir John: unsay wala na klaro man naa kaayo nangopya ka...
Bukool: wala lagi sir... ako lang gi tan-aw kung pati ba akoa name gi kopyang ramon...
.
.
:D mao na diha hahahaha

==================================
Ang Damgo.

Ron: Bai, grabeha sa akong damgo gabii oi.
Eugene: unsa man imong damgo diay bai?
Ron: Nag-inom kuno ta bai. Pwerte kuno nako inom ug RedHorse. Nahubog kuno ko.
Eugene: Àw, RH man kaha hubog jud ka bisan sa damgo lang.
Ron: klaro jud kaayo. pero ang problema.....
Eugene: unsa man bai?
Ron: Pagmata nako..........
Eugene: unsa man bai?
Ron: Ang problema........... Pagtan-aw nako sa ako ARINOLA, nahurot ang sulod...... PAGKAFAET..


yay!
================================
Ron: Hubog na kaayo ko bai. Mora na'g gadagan-dagan ang mga balay sa akong panan-aw.
Ramon: Palabi man gud ka inom bai.. Unya na lang ta uli oi. Huwaton na lang nato nga moagi inyo balay.

================================

Titser: Olrayt class, What is VOWELS? Okay Bukool, yaw palingog-lingog diha... answer the question.. What is Vowels?
Bukool: ako na pod? ako ra'y brayt diri sa room?
Titser: yaw na likramo diha tubaga na akoa pangutana...

Bukool: Vowels: a speech sound that is produced by comparatively open configuration of the vocal tract, with vibration of the vocal cords but without audible friction and is a unit of the sound system of a language that forms the nucleus of a syllable.
..
Titser: Ows c'mon.. english paka man jud!
.
Bukool: wala pa ko mahuman ma'am yaw sa samok diha!
.
Titser: okay please continue, Mr. Bukool!
.
Bukool: Vowels are special sounds that are heard in bedroom at night,
.
AAHH.. EEHH... IIHH.. OOOO... UH UH!!!!

:D mao na diha hahahaha

================================

Sa usa ka sikat na hotel sa Cebu ni checkout ang usa ka Amerikano. Gitawag niya ang room boy na si Ron
aron patawgon ug Taxi.

Amerikano: Hey Ron! Call me a Taxi!
Ron: Yes sir! You are a taxi! You are a taxi! You are a taxi!

================================
all from: https://www.facebook.com/groups/bisdakjokes/

bisdak, bisaya, binisaya, visayan, cebuano


No comments: