Translate

Tuesday, January 10, 2017

Bisaya jokes 1, 2017

Happy New Year to all of you! Malipayong bag-ong tuig sa inyong tanan!


HOST: Unsang “S” (Salbabida) ang gigamit nga flotation device sa dagat para dili ka malunod
CONTESTANT: Sirena?
HOST: Dili! Dili kini babaye
CONTESTANT: Siyokoy?
HOST: Dili pod kini lalaki.
CONTESTANT: ah kabalo nako..SHOKI?

==================================

Si Juan usa ka buktot ge sungog sa iyang mga klasmate..niuli siya sa ilaha nga naghilak!!

Tatay: oie anak nganu naghilak man ka??
Juan: (gahilak nga nitubag) ge sungog ko sakong mga klasmate tay, huhuhu!!
Tatay: unsa man ilang ge sungog nimu??
Juan: (gahilak japon nga nitubag) Bao kuno ko tay!!
Tatay: (naglagot) nganu wala man sad ka nisukol imu unta to gipangkukata!!
Juan: syempre tay daghan man kaau sila unya dili sad ko kahibaw manumbag!!
Tatay: mao ba sige lang nak tudloan tekag martial arts!!

Mao to ge training sa iyang Tatay si Juan balig usa ka buwan..(pag.abot sa usa ka buwan mao ni ang nahitabo)

Juan: (naghilak) huhuhuhuhuhu, paita kinabuhia!!
Tatay: nganu naman sad ka Juan naghilak naman sad ka diha!!
Juan: ge sungog nasad ko sakong mga klasmate Tay!!
Tatay: (suko kaayo) diba ge train naman tekag martial arts, imu unta to gipangkulata para matagam to sila!!
Juan: ako man gipangkulata Tay looy man gane kaau to silang tanan!!
Tatay: imu man diay gipangkulata nganu naghilak man ka diha!!
Juan: gisungog lage kog balik Tay!!
Tatay: unsa man ilang ge sungog nimu??
Juan: dili na daw ko bao!!
Tatay: unsa naman diay ka??
Juan: NINJA TURTLE na daw ko Tay, (naghilak pag.au) huhuhuhuhuhuhuhuhuhu!!

=====================================

Bon : Day , usa ka basong HOT MILK ang ako beh.
Tindera : Atong butangan og gatas Sir?
Bon : Ayaw kay luod !


gi-ahak!
=====================================

Maestra: ok class, give example of animals with 4 legs.
(Si Pedro gapasikat sa crush niisa sa kamot)
Pedro: mam ako mam ako!!!
Maestra: ok Pedro, give example to the class of animals with 4legs.
Pedro: a!? Sayona ana mam oi...DUHA KA MANOK!

Aw basted naka Pedro.

=====================================
mao ni ang diet nga tinood....


pic not mine....

No comments: