Translate

Tuesday, September 29, 2015

Bisaya jokes 29, 2015

FAIRY: anu kahilingan mu? 
PANGET: may map ako dito ng US, dalhin mu ko dun para makita ang babae ng buhay ko. 
FAIRY: di pwede dong, dito lang sa pinas pwede powers ko! 

PANGET: maging mortal na babae ka na lang at pakasalan mo ko!
FAIRY: patan.aw rah gud anang litse na mapa be, basin mapangitaan nato'g paagi! haha.. 

- See more at: http://www.boybanat.com/2012/04/visayan-funny-jokes-and-bisaya-cebuano.html#sthash.JMfkUKHm.dpuf

==============
Judge: Pedro, unsa man jud ang nahitabo? 
Pedro: (wala ni tingog) 
Judge: tubaga ang question! 
Pedro: ingon hearing lang ni! Ngano naay Speaking? -
==============
Mama: Nak, nganung ngkabulingit man ka? 
Anak: kabantay ka anang kanal dri ma? 
Mama: Oo nak, kabantay ko. Nganu man? 
Anak: ako wala. - 

================
bisaya, bisdak, visaya, binisaya, visayan, bisaya jokes, bisdak jokes, binisaya jokes, visaya jokes, visayan jokes, bisaya joke, binisaya joke, bidak joke, visaya joke, visayan joke

No comments: