Translate

Thursday, October 23, 2014

Bisaya jokes 25, 2014

bana: love, promise sugod karon di na tika luiban. ako nang biyaan ang akong kabit
asawa: wow, tenk you love, ako sad promise, ang sunod natong anak, ikaw nay amahan. promise jud!

=======================================

security: excuse me po mam, titingnan ko lang ang bag nyo kung merong baril
tiguwang: buang ka! di man gani maigo ang balde sa akong bag, baril pa kaha!
========================================

GF: Bhe, di nko magdugay ha kay nasuko na si papa. Imodmod daw niya akong nawung sa keyboard kung dili pako moundang karon dayon.:(
BF: Nah! Gusto paman ko makigchat nimo bhe kay gimingaw kaayo ko nimo.:( …
GF: Di na pwede bhe kay imodmod lagi daw SDFGHJDVGHRTYUI@#$%^&*()P_{}”:LKJHGDCVBNMKJHGDFYUJIOP:”DFYUILHGFDSZXCFEWE#$%^&*IKJHGFHJKL:”lkjhgfr6h7iyojuim,.”:?L>KJHRTYUIOP:SDFGHIJOK<>RTYUIKOLP:LKJ

HAHA luoya, gimodmod gyud diay.hahahahhahah

=========================================

No comments: