Translate

Thursday, February 27, 2014

Bisaya jokes 7, 2014



AM0: inday! dali ra lge nahurot ang totpik?
MAID: nah! ambot lang jud mam ky bsta raba ako manutpik. ibalik raba naku dayun.
=====================================================

Street vendor: Pali na mog relo! Gold watch ni! Kung mamuti White Gold
Kung muhunong Stopwatch!

================================================

Bata: ayooo? Naa muy load?
Tindera: naa dong.
Bata: aahh! Papasa daw ug quotes si Lola, kana daw lab2x!

================================================

Teachr: Why u came late?
Pedro: juan, tabange ko ininglis, ingna nga “nagduha.duha ko lakaw kay ang adlaw hapon na”
Juan: mam, he is two by two walking because the sun is japanese!

=================================================

joke, joke lang ni ha....peace!

Muslim: Day, unsay mantika gigamit anang piniritong manok?
Tindera: Mantika sa baboy noy.
Muslim: ahh dili ko ana.. kanang piniritong tilapia?
Tindera: Mantika japon sa baboy noy.
Muslim: dili pud ko ana. Kanang piniritong baboy?
Tindera: Coconut Oil noy..
Muslim: Sige kana.. duha kahiwa..

No comments: