Translate

Monday, January 27, 2014

Bisaya jokes 4, 2014



 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

mama: juan,paLit asin!
juan: dLi kO Ma oi kay nGit2x hadLok ko
mama: ayaw kbaLaka naa man imu angeL kauban nimO.
juan: aw’ sya naLng sugu.a Ma..kami pa jud duha para asin ra!
----------------------------------------------------------------------------------------------
PEDR0: Bai kanus.a im0 b’day.?
JUAN: march 15
PEDR0: Unsang tu-iga.?
JUAN: Kada tuig! bogo! ALangan na mag sometimes!
 ---------------------------------------------------------------------------------------------
AMO: “Inday, natanggal na ba tong mancha sa akong uniporme?”
INDAY: “O, Sir na tangtang na!”
AMO: “Good! Unsay imong gipangtanggal?”
INDAY: “Gi gunting ra!”
----------------------------------------------------------------------------------------------
KULAS nag aaply ug trabaho…
 
MANAGER: “Unsay imong pangalan?”
KULAS: “Kulas Sir.”
MANAGER: “Ok, edad?”
KULAS: “19.”
MANAGER: “Dating trabaho?”
KULAS: “Tricycle drayber Sir.”
MANAGER: “Single?”
KULAS: “May sidecar, Sir.”  hahaha
------------------------------------------------------------------------------------------------
BUANG: “Magppakamatay ako, mu ambak ko sa 4th floor!”
DOK TIANGHA: “Unsaun nga kutob ra man ni 2nd floor?”
BUANG: “Puwes,mu ambak ko ug kaduha gikan sa 2nd floor!”
 ------------------------------------------------------------------------------------------------
DINg: “Jane, pa utanga ko og P200 be!”
JANE: “na, P100 ra man ni akong dala.”
DINg: “Ah, sige kana nalang sa P100… … Basta ha, naa pa kay utang sa ako nga P100.”
--------------------------------------------------------------------------------------------------

DO NOT TAKE LIFE TOO SERIOUSLY. YOU WILL NEVER GET OUT OF IT ALIVE - Elbert Hubbard

A DAY WITHOUT SUNSHINE IS LIKE, YOU KNOW, NIGHT. - Steve Martin
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Read more at http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/e/elberthubb104409.html#075b5OXQxPaJ1qWI.99
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.

Read more at http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/e/elberthubb104409.html#075b5OXQxPaJ1qWI.99

No comments: