Translate

Friday, September 20, 2013

Bisaya jokes 15, 2013



Jane: unsa na? Pinya? Hatag beh?
Bernie: hatag? Asa ka adtong nananom ko? Adtong nagharvest ko? Atong nagkalisud ko? Asa ka!?
Jane: napriso man gud ko, nakapatay ko ug tawong hakog!
Bernie: awwww...! Pagkuha lng! Kapayas gusto ka? Naa pay saging oh!... Ayaw lng kaulaw ha!?
hehe...

==============================================
Juan: gisi-gisi lagi imo sapatos pre? 
Bungi: uso ni karon... ragid ba!  
Juan: hasta imo karsones gisi-gisi sad! 
Bungi: para old school...choy-choy gud!  
Juan: ang imo pud t-shirt kay gisi-gisi pud lage? 
Bungi: moabot p gani na sa akoang ba'ba run pre... Patyon jud taka!!!!
  ==============================================

Nanay: anak? Lutoa ang sardinas  
Anak: hugasan nay?  
Nanay: ay o! unya kuhae nalang pud og hasang! aron makumpleto ng imohang kabugo animala ka!

=======================================================

KUNG ANG KALIBANG "CALL OF NATURE" 

UNSA MAN ANG UTOT? 

"MISCALL LANG?'

===============================================

HUBOG: Asa ka nakapalit anang baboy?
BABAY: Baboy ba oy! Itoy mani.
HUBOG: Ang itoy akong kastorya, dili ikaw!

 bisaya, bisdak, binisaya, bisaya jokes
=====================================================

No comments: