Translate

Thursday, May 2, 2013

Bisaya jokes 9, 2013

Teacher: Juan read your 500-word essay in front of the whole class.
JUAN: “My Doggy.” Bow! I have a doggy! My doggy is lost. So, I went outside the house and looked for my doggy! Tokoy, tokoy, tokoy, tokoy, tokoy….. (478 times)
bisaya, binisaya, bisaya jokes, bisdak
====================================================================
Juaning: Pedring, papasa ko’g Php2 nga load beh. Naa koy textsan importante lang kaayo.
Pedring: (sent PASALoad Php2)
Juaning: Thanks. Got it.
Pedring: Amaw! Last piso nana nimo. Ayaw nag reply.
Juaning: K!
====================================================================
Manag-uyab nag-date…
Baye: Love, gigutom ko.
Laki: Unsa may gusto nimo, hamburger?
Baye: Dili ko ana.
Laki: Unsa man diay, sandwich?
Baye: Layo ra gihapon na sa akong gusto.
Laki: Itlog na lang be hinuon?
Baye: Kana, duol-duol na na sa akong gusto.
Laki: Utan?
Baye: Makalagot! Wrong spelling pa gyod!
====================================================================
 Pedro: Doc, regular lagi ko malibang, kada alas 6 as buntag!
Doc: Maayo noon na! Unya unsa may problema?
Pedro: Alas-7 man gud ko tigmatahan.
====================================================================
 Boy: Nong, nong, Kaluta ra gud ako Likod.. Katol jud kaau. Palihog lang jud nong.
Wolverine: Sure ka dong?
====================================================================
 MISTER: Hon, asa man tong cheese nga gipapalit nako nimo?
MISIS: Naa sa lamesa.
MISTER: Floorwax man lagi ni?!
MISIS: Cheese na oi. Ako lang gibutangan ug ‘Floorwax’ para dili kitkiton sa ilaga. Wais sa?
bisaya, bisaya joke, binisaya, bisdak
==================================================================

No comments: