Translate

Thursday, June 14, 2012

Bisaya jokes 28, June 2012

Tatay: Dong, sak-a ang mangga ug hikapa kung hinog na ba.
Anak: (nisaka) Tay, hinog na!
Tatay: Na hala, kanaog na diha kay atong sunkiton.
============================================================
GiRL: i nid space!
B0Y: cge, irog ko gamay aron naay space.
GIRL: i mean, magbuwag ta!
B0Y: cge, diha ka agi sa left, dri ko sa right.
GiRL: si mama nako di ganahan nimo.
B0Y: Labaw pakong di ganahan niya, di ko mupatol ug tiguwang oy.
GiRL: hahay, BREAK nata ba!
B0Y: ah maypa kay gutom nasad ko. :)

Nah, wa juy buwag mahitabo. :D
============================================================
bisaya, bisdak, bisaya jokes, binisaya

Teacher; Juan unsay spelling ag DIET?
Si Juan di makatubag hing tan-aw sa taas nay butiki hing iti
TEacher: (suko) Juan unsay spelling sa DIET?
Juan: (gisimhot ang iti ug nitubag) mam diay iti.
Teacher: Correct! Very good Juan..
============================================================
Duha ka irong buang nag-istoryahanay:

Iro 1: Brad, tinuod ba nga ang laway nato naa’y RABIES ug makamatay?
Iro 2: O, ngano diay? Unsa’y problema?
Iro 1: Natulon man gud nako. Nakulbaan ko. (^_^)
============================================================
Pupil 1: Bay, nakahimo kag assignment?
Pupil 2: Wala lage. Papel ra ako gi-pass kay lisod. Ikaw?
Pupil 1: Nah! Papel ra pud akong gi-pass.
Pupil 2: Hala! Ingnon na pud ta ani nga nagkinupyahanay! Tsk!
============================================================
COLLEGE LIFE (New Version)

Ang pinakalisud nga panguntana: Mo-sud ka?
Ang makatintal nga tubag: Ikaw?
Maka-pressure nga tubag: Kung di ka mosud, di sad ko..
The best nga tubag: Ambot lang, depende..
Ang ending: Nah! Di nalang ta manud oi.. Minor subject ra bitaw..
============================================================
bisaya, bisdak, bisaya jokes, binisaya

1 comment:

Anonymous said...

hahahha grabeh sakit sa tiyan ktawa uie !!! :D