Translate

Monday, April 23, 2012

Bisaya Jokes 25 April 2012


JUAN: Pedro,sure ka mao ni ang lubnganan sa imong igsoon nga si Ramon?
PEDRO: Sure jd ko!
JUAN: Unsa imong ilhanan nga 10 years naman kaha ka wakaduaw?
PEDRO: Kani kay naa man R.I.P
JUAN: Unsa man d i na ang R.I.P?
PEDRO: "Ramon Igsoong Pedro"
==========================================================
TEACHER: ipasa na ang testpaper.
JUAN: yes maam!
TEACHER: oh pedro,nganu pareho man mo og answer ni juan?
PEDRO: syempre,pareho lang ang questions maam.
========================================================= 
Bata nagsuroy ug "maroyaaaaaaaaaaa"
Bata: maroyaaaaaaa!

Nadung`gan ni Juan ug nigawas...


Juan: saba ja! nag spaghetti man gani mi diri wala man gani mi nanabi, maroya pa kaya? hambogiro!

===================================================================

 bisaya jokes, bisaya, bisdak, binisaya

Kinse anyos palang ako sa dihang ikaw akong nakita,
wala tuyoa, kasing2x ko ne kuba.
Sa tumang ka anyag sa imung dagway,
dili ko kapugngan nga mu tulo akong laway.

Pero tungod sa kinabuhi ko nga ge ahak,
ako walay nabuhat.
Gi damgo, nag damgo ug damgohon ko ikaw sa kanunay,
tungod ning kasing2x ko nga na higugma kanimo ug tinuoray.

Di ma pugngan ug pagdagayday ning akong luha,
kay ako mo biya,
manimpalad sa lugar sa mga banyaga,
namasin nga sa akong pag balik, ikaw akong makuha.

Pipila ka mga tuig ang nangagi,
excited na sa akong pag pauli,
kay aduna nay natigom nga bahandi.

Apan ako nalang nahisayran,
nga ikaw anaa sa kamot sa usa ka adunahan.
Tibuok kung kalag na lumoy,
sa pagka hugno sa akong pangandoy.

Sa wala damha, ikaw akong nakita,
ug sa wa tuyoa ako nakuratan,
tungod sa dako mong kausaban,
kasing2x ko nasakitan.

Ikaw ilang ge dagmalan,
lawas mo gepahimuslan,
ambot kung duna pa ba chance nga ikaw maulian,
nga nagkagusbat naman
kanang imung binarugan.

Kadena nimu perting tayaa,
lingkoranan pwerting gubaa,
ligid nimung pwerting lata a.

Ge atay ka bisikletaha ka!

Diha ka na!
===============================================================