Translate

Wednesday, December 14, 2011

Bisaya jokes 21 December 2011


ANAK: Ma, 18th b-day na nko ugma, December 15. !, himo-e baya ko ug message ha, kanang makahilak ko.
(Pagka-ugma)
MAMA: Nak! adopted ra bya ka..hapi brthday!
ning-tuwad ug hilak uy!
bisaya, bisdak, binisaya, bisaya joke
=========================================================== 
Bata: Nay, unsay atong sud-an?
Inahan:  Christmas tree ug lansang, Dong.
Bata:  Ha, christmas tree ug lansang?
Inahan:  Kamunggay ba, nga gisubakan ug buwad bulinaw. Meri krismas nak!
===========================================================
Mama: (knock knock)
Anak: (excited kaayo)basi si Santa Klaus na ni!  Who's there?
Mama: Mama nimo!
Anak: Mama nimo who?
Mama: Leche! Ablihi ko uy! Pa-who who pa ka diha!! Bunalan tika ron!
===========================================================
inday1: day, kuyugi ko be kay mangita kog ka chat karon sa internetan. Hapit na human 2011 wa pako uyab nga merkano.
inday2: manglaba paman ko unya day oie..
inday1: koyugi ko kay mas kamao man ka mo english kay sa nako.
...
SA INTERNETAN:

inday1:kani, dai makadagit na jud kog amerikano karon
inday2: cegeg tabi oi, ingni na kuno na ug hi..
inday1:(ni chat sa amerikano) hi
inday2: nawa mo baws mana ug hello
amerikano: hello beautiful, can i see your tits?
inday1: biliba gyud nimo day oi, kabalo man ka mo ingon sya ug hello, nya ingon pa jud gwapa ko, pero usa maning tits day?
inday2: ai mo tan.aw daw sya sa imong ngipon, bogo.a sad anang amerikanoha oie..di kabalo mo spelling. Plural na gani nang tit butangan pa jud og s..

===========================================================
Sa usa ka krismas party sa kanto:
Juan: Se, tikasan ka da,  sige lang ka imoha. Ako na poy tagayi.
Jose: O sige, para patas ta. Imoha ning baso.  Akoa ning pitser!
===========================================================

Pinoy sakay sa eroplano para mag krismas tour sa Europe may kaabay siya nga duha ka Asian, Japon ug Insik. Sa ilang biyahe nagkaila silang tulo, naghisgot sila sa mga bag-ong teknolohiya nga gikan sa ilang nasod. bisaya, bisdak, binisaya, bisaya jokes

Matod pas Japon – "kining akong ball pen camera ni”,

Ingon sab ang Insik – "kini sab ako sing-sing alarm watch ni,

Sus, kay ang Pinoy na-atol man sab nga nagda-ut iyang tiyan ug nangutot ug may turbo sound pa gyod [purrrrorrrrrot].

Nakurat Japon ug Insik ug nagdungan pag-ingon – "unsa man ron?” Tubag pas Pinoy – "mao toy bag-ong teknolohiya nga bag-ong produkto sa Pilipinas ang paks masin na-a sa sulod sa human body.”
===========================================================






No comments: