Translate

Monday, September 19, 2011

Bisaya jokes 14 September 2011

Misis: isara pud ang pwertahan kung malibang ka uy swit!

Mister: Aguy murag wa man kanaad love uy. Dugay na baya ta nag uban.

Misis: Bitaw! Pero ayaw lang pud diri sa Jolibee! Maulaw ta..

binisaya, bisaya, bisaya jokes, bisdak,

=======================================================

ATTY: Kun tinuod pa nga gilugos ka aning akusado, ngano man nga mobalos ka man ug kiyod inig kiyod niya?
BIKTIMA: Self defense Atty. self defense!!!


hala ka! kalain! :)))

=======================================================

BF: Gang, sa kadugay na nato nga nagkauyab mura na jud ta og igsuon.

GF: Mao ba gang, ako sad sa kadugay nato nga nagkuyog mura na sad kag akong anak..

BF: Mao ba?! nganong anak man?

GF: Alangan! kay nagcge ka man lang og totoy animala ka! Hihihih

====================================================

BREAKING NEWS: INDAY ANSWERED SHAMCEY'S QUESTION

Question: If you would have to change your religious beliefs, would you marry the man you love?

INDAY: If i would change my religious beliefs? of course yes! i can. its only a religion. if the man that i marry is from religion 2? and im in religion 8? i can move to religion 2 which is cagayan valley. binisaya, bisaya, bisaya jokes, bisdak,

======================================================

Pa hambogay ang mga lolo:


Lolo1: ako 80 nako, muduwa pag pingpong
Lolo2: sus, ako 86 nako, muduwa pag basketball, ikaw?pilay edad nimo og unsa imong duwaon?
Lolo3: ako, 88 ra, nya mu-- (phone rings)
Lolo1: oh, kinsa man to?
Lolo3: akong apo, nangita og ikalim sa dota, gipa apil ko, pusta anay kuno

=======================================================

CANDIDATES OF MS. UNIVERSE

Gutom ako,gutom kayo,Gutom tayong Lahat..HUNGARY!!
Ola viola kaserola tinola saranggola arinola ni Lola..VENEZUELA!!
Malay mo,malay nya, malay nating lahat..MALAYSIA!!
Baha dito ,baha dun,baha sa lahat ng mundo..BAHAMAS!!
Hindi sa akin,hindi sa sau,kanino?.. KENYA!!
One way,two way ders no other way.. NORWAY!!

last but not the least...

Manikas,mandurugas,way bugas..PILIPINAS!!!

binisaya, bisaya, bisaya jokes, bisdak,

=================================================

2 comments: