Translate

Tuesday, August 2, 2011

Bisaya jokes 11 August 2011

Discretion is advised with some of the jokes. Sorry for not posting new jokes for a long time. Just busy. binisaya, binisaya jokes, bisaya jokes, bisaya, bisdak

TITSER: clas,gamitin ang salitang "ito'y sa pangungusap...
JUAN: Ito'y malaki at maaliwalas.
TITSER: Good!Ikaw Pedro?!
PEDRO: Ito'y pag gamay,Iro pag dako..!!

====================================================

Noni: Bilib gyud ko nimo Julie bisan ug ako kang kulatahon murag wala ra jud nimo. Unsaon man nimo pag-control sa imong kalagot.

Julie: Manglimpiyo lang ko sa kasilyas.

Noni: Unya ok ra nimo?

Julie: OK kaayo Noni, kay ang akong gamiton panglimpiyo imo mang tootbrush!

====================================================

ahas 1: Duna bat ay lala?
ahas 2: ambot, ngano diay?
ahas 1: nakagat nako dila nako ganiha, naguol ko..toink.

====================================================

duna koy nakadinner date. Unay kugmo duol sa iyang wait. Giingnan na lang nako nga “dunay kan-on sa iyang wait”. Iya kaning gidilaan ug muingon “Kaw jud ba di man to kan-on, sud-an baya to”.

====================================================

Baye: (ginarape) Tabang! Tabang!

Rapist: Ayaw kabalaka kaya nako ni nga ako ra..

====================================================

tatay: ngaman nihilak man ka?
anak: nipasar man gud ko sa test. huhuhu....
tatay: oi, maayu! unsa man nga subject anak?
anak: pregnancy test tay..

binisaya, binisaya jokes, bisaya jokes, bisaya, bisdak

====================================================

nasakpan ni lalaki ang iyang asawa nga kasex ang silingan!
gipusil ang silingan, patay!
asawa: grabe man ka! kung dili nimu utruhun imong batasan, mahurot ang atong mga silingan!

====================================================

giaresto sa pulis ang burikat tapus nagreklamo.
burikat: wala ko nagbaligya sa akong lawas!!!
pulis: tapos, unsa man imung diay na imung binuhatan?
burikat: saleswoman ko, namaligya ko ug condom unya libre ang demo!

====================================================

pari sa simbahan.
babae: father kagwapo ug cute man ka kaayo! ngaman nagpari paman ka?
pari: tungod kay dili man musugot akong mga ginikanan nga magmadre ko! bruha!

====================================================

misis: sa imung huna-huna, darling, pilahon na akong edad?
mister: kung tan-awun taka sa buhok 18y.o. lang ka, kung magtalikod 16 y.o. lang, kung sa kutis 22 y.o.. bale total ay 56 y.o darling..

====================================================

doctor: pedro nganung imo mang gisumbag si juan ganina?
pedro: alang-alang doc kita sya nga ginerbyos nako sa resulta sa AIDS test, unya, muingon pa sya ug, think positive pare..

====================================================

konserbatibong bag-ong kasal sa ilang honeymoon.

lalaki: Darling, ok lang ba nga akong sudlon ang wala pa nasudlan sa uban?
babae: Darling, dili kaha ko mabungol?

binisaya, binisaya jokes, bisaya jokes, bisaya, bisdak

=====================================================

2 comments:

Cacay said...

love your blogs...laughed out loud...shared it with my officemates...i'm pregnant, i laughed so hard, hadlok sila basin makaanak ko wala sa oras! hahahaha! made my day!

biancaMaldita said...

this blog made me forget my problems ryt now....mismo mag.utong2 ko og hinilak...nag.utong2 nuon ko og katawa...hehehehe