Translate

Friday, March 4, 2011

Bisaya jokes 4 2011

sauna gina storya nako akong kaugalingun...

pero karun wala na........

kay nag away mi...............

mao ni giingon nga buang!
=================================================
sa swimming pol

Bata1: TABANG! DI KO KABALO MOLANGOY!! DI KO KABALO MOLANGOY!!
Bata2: kabanhaan sab nimo oi, ako bitaw di man ko kabalo mo PIANO, nag syagit syagit ba ko???

ang taray ni bata2!
=================================================
bisaya, bisdak, binisaya, bisaya jokes
duka ka amang nag-away

AMANG 1: !
AMANG 2: !!
AMANG 1: !
AMANG 2: !!!!!!!!!
AMANG 1: !!!!!
AMANG 2: !!!!!
AMANG 1: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AMANG 2: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
grabeng away jud no, best friend na sila sa una.
=================================================
Sa klinik

Babaye
: Doc, unsay tambal sa akong kuto?
Doctor: Ngano man diay, unsay sakit sa imong kuto?
=================================================
bisaya, bisdak, binisaya, bisaya jokes

No comments: