Translate

Wednesday, November 24, 2010

Bisaya jokes for you

Dia nakapangita ko pero ambot kungbag-o ba ni..anyway enjoy the bisaya jokes..salamat sa tanan nga bisita.
=======================================================

BATA: Pa2x,naay man0k sa kusina dli magpabugaw..
PAPA: hadloka dong!
BATA: Hala ka manok!naay kalaha dha!!

=============================================================

si juan nangutana sa iya papa

juan: pa, mas bright mo
papa: oo
juan: pa, kinsa ang gahimo sa microsoft?
papa: si bill gates
juan: ana ka mas bright mo, ngano di man ang papa ni bill gates ang gahimo sa microsoft ?

====================================================

‎3 kah vampire nisod ug bar ug ni order

v1: ahmmmm fresh blood lang ako behwaiter:

waiter:ok heres your fresh blood

v2:dugo-dugo lang ako beh kay kuwang ako kwatra kung mag fresh bolld pah koh!!

waiter: w8 for ah minute giluto pah ikaw sir unsa man imo???

v3:tubig init lang ako beh kay nakapunit kug napkin mag tea lang ko...........lolxD‌ bisaya jokes, bisaya, binisaya

======================================================

Kinutlo sa basahon ni EMPERADOR BRANDY kapitulo GENEROSO
BEERsikulo KULAFO hangtod REDHORSE...
.
Ang tawo nga dili mosubay sa matarong nga dalan.....
."HUBOG".. . oH yeah!.

=======================================================

Ang TAGAY murag salida..

Kung naay Mohilak, DRAMA.
Kung naay Magsumbagay, ACTION.
Kung naay Mangatawa, COMEDY.
Kung naay Mawa, SUSPENSE.
Kung naay Moligid, HORROR.
Kung naay Magchula, ROMANCE.
Kung naay Magkwarto? Aw wai lain, SCANDAL nana.
Nya kung manguli na ang tanan,

Aw THE END! :D

==========================================

usa ka foreigner nasakpan sa CITOM naay traffic violation.

CITOM: (nag gunit ug ballpen ug ticket, pinaisog) name sir!
FOREIGNER: Wilhem Voncorgrinzksy Scwerpavacovitz
CITOM: ahhh... cge next time, be careful ha....

=======================================================

Selboy: Lo, sa tanang mga lolo ug lola kamo ra jud ang sweet kaayo.
Lolo: Nganong nakaingon man ka ana dong?
Selboy: Gatusan na gud mo katuig nag-uban pero hangtod ron honey pa gihapon inyo tawagan.
Lolo: Ayaw saba dong. Secret lang nato. Nakalimot man gud ko sa ngalan
sa imong lola.

============================================

SINGING CONTEST..

1st contestant: Akong kantahun "dahong laya"
2nd contestant: Akong kantahun "d falling leaves"
3rd contestant: Dli ko mukanta!
Judges: Nganu man..?
3rd contestant: manilhig nalang ko kay daghan sagbot!

======================================================
bisaya jokes, bisaya, binisaya

No comments: