Translate

Monday, September 20, 2010

Bisaya jokes 01 - September

Gikan ni sa http://jokenajoke.blogspot.com
bisdak, bisaya, bisaya jokes, binisaya,

uSa ka adlaw niana,
nisakay ko ug JEeP
ny nahibulong ko
nGa tanang Pasahero nitutuk nko
ning suway ko tunol sa akong plete
peru di nila kab.uton....

unya taud2x. . .


gihung2ngan ko sa babaye:


"Amo ning gipakyaw! amaw!

================================================

Juan: Pre, maau naQ sa spelling
PEDRo: Cge be, spell "ORANGE"
jUAN: hehe! libugon jd q nmu pre..unsa nga orange, ang prutas o ang color?

..hehe, y lingaw

===============================================

sa usa ka layo nga baryo:

bata: tang, asa man paingon ni nga dalan?
lolo: ambot dong, sukad2 wala man ko kakita nga nilakw ng dalana.
bisdak, bisaya, bisaya jokes, binisaya,
===============================================

No comments: