Translate

Tuesday, July 27, 2010

Bisaya jokes 01 July

Naay duha ka buang ug usa ka doctor. Ang usa ka buang nalumos ug giluwas sa usa ka buang..
bisaya jokes, binisaya, bisdak
Doctor:"but-an kayo ka dong kay imong giluwas ang imong kauban pero wa kay swerte kay nag hikog siya..
Buang(naghilak): "wala man to siya naghikog, ako ra man to siya gibitay para ma-uga..!
=======================================================

Pare 1: Pre, dakoag ngisi nimu gud?
Pare 2: Nagdamgo ko gabie pre! Nagkuyog kuno ta!
Pare 1: Nya unsa may naa ana?
Pare 2: Wa ra gud! GIKILIG RA KO!

wahahaha! :D
====================================================
Mama: (knock knock)
Anak: Who's there?
Mama: Mama nimo!
Anak: Mama nimo who?
Mama: Leche! Ablihi ko uy! Pa-who who pa ka diha!! Bunalan tika ron!!
====================================================

BF: Naa koy ihatag nga gift sa imo, pero tag-ana sa kung unsa!GF: Sige, gai ko ug clue...
BF: Kinahanglan ni sa imong liog....
GF: Kwintas?
BF: Dili... LUGOD!!!
====================================================
Teacher: what s d capital of d phils?Chinese
Student: mam, kahit ako intsik, ako alam pilipinas,pilipinas, wala capital, pulo utang! ahahahha...
====================================================
Jinggoy: Tay, nganong nagsul-ob ka og duha kabuok jacket samtang namintal
Erap: Ingon man gud ang directions nga Use 2 coats for best results!
====================================================
juan: bai anus.a imung birthday?
pedro: july 9 juan: unsang tuiga?
pedro: kada tuig..bugok! alangan naman sometimes!
binisaya, bisaya jokes, bisdak
====================================================
Maestra: Class, our lesson for today is Tagalog. Juan, use "ng" in a sentence. Gamitin ang salitang "ng" sa wastong pangungusap.
Juan: Maayong gabii, Nang.
====================================================
ANg bana nitok2 sa pultahan:
Mr:Luv abot nko! ablihing pultahan!
Mrs: dko. wla koy gisuot. naghubo ko.
Mr: Ok rah. wla btaw koh uban.....Mrs: ikaw wla. ako naa!

====================================================
Buta nisakay ug taxi

Driver: Kahibalo ka sa direction nga buta ka man?
Buta: Ayawg kabalaka katoltol ko. Nakahibalo ko nga naa na ta sa Guadalupe kay naninimaho nang mangga.
...
Driver: Sakto ka. Katoltol gyud diay ka.
Buta: Karon naa na ta sa may simbahan kay nanimaho nang kandila.
Driver: Sakto gihapon ka. (Paglabay nila sa tindahan ug bulad.)
Buta: Good evening! ladies.
====================================================

WARDEN: karong adlawa, kamong tnan naay BAG-ONG BRIEF!
PRISO: Yeheeey! pagka buotan ba lamang ni warden oi!
WARDEN: Ok..Selda A and Selda B.....EXCHANGE BRIEF!
====================================================
anak: nay gipa.tumbling ko sa skwelahan ganiha
nanay: gaga,gusto ra nila makit.an imung panty!
anak: kahibawu ko,mao bitaw ahu gitaguan sa bag akong panty
====================================================
naay usa ka bata ga lakaw hacng ga guyod ug
kariton sulod iya mga gamit.habang ga lakaw sya, sge pud sya
pamalikas..sa dhang naay padre nga iya na agi-an..
padre: dong ngano man ka sge pamalikas? kbalo ba ka nga naa ang gino-o bisag asa
unya makadungog sya nimo.
bata: bug.at man gud ning buanga ni oi! ..tinuod ka nga bisag... asa ra ang ginoo padre?
padre: uu dong
bata: naa sya sa akong kariton?
padre: uu
bata: awww pisteh ingna sya nga kanaog oi! mao diay bug.at kaayo ni!

bisaya jokes, bisdak, binisaya

No comments: