Translate

Monday, May 31, 2010

I've been away from Pinas for awhile. I thought niadto nga ang mugawas sa pinas ug mupuyo sa ubang nasud would make akong kinabuhi really happy. Well, malipayon man ko diri, lahi ra jud kung diha ko sa pinas. maayo man ang kinabuhi dir compara sa pinas. mapalit nako tanan akong kahinanglan. Mga butang nga mga adunahan ray makapalit diha sa pinas kay ako pud mapalit. trabahuan lang ug usa ka bulan mapalit na. pero lahi ra jud kung diha jud unta sa pinas. bisaya, bisdak, bisaya jokes, binisaya

Ang usa sa akong mga gikamingawan diha kay ang kalipay sa mga tawo maskin lisud ang kinabuhi. Ang pagngisi maskin way makaun. Ang pagkatawa sa mga simpleng butang. Ako gikan sa probinsiya ug ang mga simple nga mga butang maoy makagaan sa kinabuhi. Diay usa ka video nga gipada sa ako. ambot kung asa ni gikan ug kang kinsa. Ang Title ani is "Fiesta Sulucan". nalingaw tawon ko sa pagtan-aw ani. Mingaw na nuon ko sa pinas. kaning video dili akua gipada lang ni sa ako. Kung inyo mani palihug ingon nako. bisaya, bisdak, bisaya jokes, binisaya


video

No comments: