Translate

Friday, March 12, 2010

Bisaya jokes 1 - March 2010

Basi na post na nako kaning mga jokes pero i enjoy ra jud gud ninyo uy...ngisi japun..naglisud jud ko ngita mga bisaya jokes uy!
bisaya jokes, binisaya, bisdak, bisaya
Mare1: ka swerti nimo mare oi. Mga gwapo ug gwapa jud imong mga anak.
Mare2: Nah mare, naningkamot jud kog akoa. Kay ug mag salig ko sa akong bana, ay ambot nalang unsay hitsura!
==================================================
Discretion!

Ilaga nga manyak. Kita ug baka, gijer2x. Kita ug kanding, gijer2x. Kita ug manok, gijer2x. Kita ug baboy, gijer2x lang gihapon. Then kit-an xa sa iring nga nag-baig-id-bag-id xa sa yuta.
Iring: dah tagam ka lagi manyaka ka. Gikatlan ka noon!
Ilaga: ayaw saba jer2x ko hulmigas.
==================================================

2 ka mg amigo:

BOy1: pre ngano ng hilaka ka man?
boy2: huhu kay gibiya.an ko sakong uyab pre.
boy1: aw mao bah? asa man diay paingon emu uyab pre?


=================================================
ANAK: Ma, 18th b-day na nko ugma!, himo-e bya ko ug message ha, knang mkahilak ko.
bisaya jokes, binisaya, bisdak, bisaya
(Pagka-ugma)

MAMA: Nak! adopted ra bya ka..hapi brthday!

ning-tuwad ug hilak uy!
=================================================
WARDEN: karong adlawa, kamong tnan naay BAG-ONG BRIEF!
PRISO: Yeheeey! pagka buotan ba lamang ni warden oi!
WARDEN: Ok..Selda A and Selda B.. EXCHANGE BRIEF!

hahahahahhahahhaha
=================================================
Sa sementeryo usa ka gabie:

GARD: sus! maryusep..abi kog kalag ka. unsa imong gitiltil sa lapida?
NAGTILTIL: ang amaw! wrong spelling ako pangalan.

Ang kalag sa gard nidagan sa kahadlok!

=================================================
bisaya jokes, binisaya, bisdak, bisaya

No comments: