Translate

Monday, February 8, 2010

Bisaya jokes 2 - Feb 2010

Maestra:Class, our lesson for today is Tagalog. Juan, use "ng" in a sentence. Gamitin ang salitang "ng" sa wastong pangungusap.
Juan: Maayong gabii, Nang.
================================================
bisaya jokes, bisaya, bisdak, binisaya,
Original version: "Do not do unto others, if you don’t want other do unto you."
Bisaya version: "Ayaw mo pag ingun ana, kung mag ingun ana mo ayaw."
=================================================
Discretion please:


Magti-ayon nag sex..
Asawa: Paspasi kay hapit nako!
Bana: ha, hulata ko, dungan ta!
Anak: (nakamata. Nahadlok) nay, asa mo? kuyog ko!
=================================================
bisaya jokes, bisaya, bisdak, binisaya,
Buloy: Toy,imu man kuno gitug-anan ako uyab nga pisot ko!?
Bit0y: wla Loy oy! ako ra cya ignan nga hapit nka tuli-0n.
Buloy: aw lagi, abi nakog nitug-an ka!
=================================================

Pidro: day, palit nya ko'g sup drengks nga kuks (coke)
Tindera: hala sir, sorry kaayo... wa na mi'y coke. Pepsi nalang...
Pidro: sige, kana nalang...
Tindera: unsa man imo, sir... ets on?...or tuwelbs on? (8 oz or 12 oz)

bisaya jokes, bisaya, bisdak, binisaya,
=================================================

No comments: