Translate

Monday, January 11, 2010

Bisaya jokes 1 - 2010

Malipayong bag-ong tuig sa inyong tanan mga bisdak, mga bisaya sa kalibutan! Murag nadugay ko ug post ug mga bag-ong bisaya jokes tungod kay na busy ko kaayo ug lisud mangita ug mga bag-ong jokes. Sa pagkakaron kani lang usa Teban and Goliat jokes.

This reminds me of the good old days when I was still young, when dunay oras sa hapon nga maminaw ko ug drama sa radyo uban akong yaya. I remember "Tiya Tirang", " Ang mga mata ni Angelita" ug uban pa. Kaning audio/video nagpahinumdum sa ako anang mga panahuna.




bisaya jokes, bisdak, binisaya,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

3 comments:

Anonymous said...

great thing! cipciap cipcipcip

Anonymous said...

haha kauban ra ni sa drama sa DYHP kada hapon nga Angelito Celestial...unya inig ka buntag naay Daloydoy....

Anonymous said...

Ain Sabando of Baybay, Leyte ni Noy Macoy.....Daghan salamat sa imong jokes, makalingaw samtang nagbantay ko ug internet cafe diri...