Translate

Monday, June 15, 2009

Bisaya jokes 3 - June

Nagklase mga Grade 1. Ug sa kalit lang nakautot ug kusog ang maestra!
bisdak, bisaya jokes, bisaya, visayan joke,
Maestra: (nagsuko-suko) Class kinsay nangutot??!! kinsa??!! Tubag??!!
Mga estudyante wala nanubag kabalo man sila kinsa nangutot hadlok lang mosulti.
Maestra: wala diay motug-an ninyo ha!!! (nanumangil na lang) Mcoy ikaw nangutot noh? tug-an!
Mccoy: (nagkurog-kurog) Maam dili ako....dili ako ang nangutot.
Maestra: kinsa?!! kinsa nangutot??!! (nanumangil nasad) Nerbs ikaw ang nangutot noh?? tug-an!!
Nerbs: (nag-hilak) Maam dili ako oi....dili ako ang nangutot... huhuhu
Maestra: (nakadumdom sa number 1 kontra niya nga estudyante ngalan Chino) Hoy Chino! ikaw ang nangutot! Ayaw pagbalibad! Ikaw ang nangutot!!!!

Ug mitalikod na ang Maestra kay magsugod na ug klase.

Chino: (naglagot kay gipasanginlan wala gyud pa istoryaha ug sa kalit lang misulti ug kusog) Maayo unta katong nangutot mahubagan ug lubot!!!!
Maestra: Misiyagit................) Simbako!!!!! buyag!!!

sakpan!!!!!!!!!!!!
=================================================

Tagalog vs Cebuano...mas grabe gyud ta!

Kon sa tagalog ang LIBANG nalingaw pa, diri sa ato pwerte nang baho-a!
Kon sa tagalog ang LANGGAM nagkamang pa, diri sa ato naglupad na!
Pero ang pinakagrabe gyud...
Kon sa tagalog ang BUNGI ang ngipon nangatangtang ra (pangag), diri sa ato ang ngabil nangawaksi na!

Chino: kahinay ba sa akong kita sa akong nigosyo uy!
janno: unsaman diay imong nigosyo bai?
Chino: Bay and Sil ra uy..
janno: aw diay! Kusog mana bai nga nigosyo.
chino: BAYabas and SILi bah....
janno: butangi.....
=================================================
bisdak, bisaya jokes, bisaya, visayan joke,

Tatay: anak pa ningkamut dyud ug iskwila..unsa man d ay imung corz na kuhaun anak?

Anak: gusto ko mag seaman tay!
Tatay: kana jud anak.. puhun puhun makla human ka sa imung kurso anak. Naa ku barkada nga pwede mag pasakay sa imuha
Anak: tinuud tay kinsa mana imung barkada tay.
Tatay: akung barkada nga ukoy anak pa sakyun ka niya sa iyang buko buko puhun puhun.
Anak: nyahahaha tatay jud ohhh
==================================================

Donya : Kay bag-o man ka dinhi, gusto ko masayod ka nga ang pamahaw diri alas sais impunto!
Katabang: Way problema Sinyora! Kung tulog pa ko anang orasa, una nalang mo og ka-on!!
==================================================

Tulokumare ang nag-istorya.
Mare1: Sus, ako mare pwerte gyud nako ka limtanon kay ang akong pustiso ako mang isud sa ref.
Mare2: Ay wala ra ka nako mare. Mas limtanon pa ko nimo kay kon moagi gani ko sa hagdan, inig abot nako sa tunga-tunga makalimot ko kon pasaka ba ko o panaog.
Mare3: (Dang pangyam-id) Sus, ako mga mare, simbako lang gyud(dang tuktok sa bungbong as in 'knock-on-wood' effect) di ra gyud pod ko intawon limtanon! (Dayong talikod). Kadyot usa mga mare ha, kay ako usang ablihan ang pultahan kay naay nanuktok.
bisdak, bisaya jokes, bisaya, visayan joke,
==================================================

No comments: