Translate

Monday, June 1, 2009

Bisaya jokes 1 - June

Usa ka adlaw ni adto sa doctor si Pedro aron magpa Vasectomy.
bisdak, bisaya jokes, bisaya, binisaya jokes,
Doctor:dili ra ba lalim ang pag pa Vasectomy,nagsabot na ba mo sa imong asawa?
Pedro:O Dok sugot siya.
Doctor:Sa imong mga anak?
Pedro:O Dok 17 ang pabor 3 ray supak.

aysus Ginoo!
=====================================================
Samtang nagklase si Maam Isyat, siya nagkanayon...

Maam Isyat : Kinsa ninyo ganahan muadto sa langit?!

...Ug ang tanang mga estudyante niisa sa ilang tuong kamot, gawas lang kang Pedro...
bisdak, bisaya jokes, bisaya, binisaya jokes,
Maam Isyat : O Pedro, nganong dili man ka ganahan muadto sa langit?!
Pedro : Maam, nitugon man gud 'to si mama nga paulion ko niya ug sayo!
=====================================================

Mga Pinoy, Intsek ug Hapon sa Saudi nag pustahay kon
kinsa ang maka pronawns sa pulong nga "Bulaklak at Paroparo". Ang mga
Pinoy mipusta ug dako Sa ilang paisano.

Intsek: "Bulaklak at Palopalo", ang intsek pildi kay
dili maka pronawns ug litra nga "R".

Hapon: "Burakrak at Paruparu", ang hapon pildi kay
dili makalitok ug litra nga "L".

Pinoy: "Buyakyak at Payopayo", labaw pang napildi, kay
taga Surigao man diay ang kontestant.
=====================================================
babaye: NAGLAGOT KO SA PHOTOGRAPHER !
lalaki: NGANO MAN??
babaye: kay nagpapicture ko NAGSANDIG LUBI.
lalaki: unya?
babaye: kalagot oy ko...kay pagkadevelop...NAGKAGOD NAMAN KO UG LUBI !!
bisdak, bisaya jokes, bisaya, binisaya jokes,
=====================================================

No comments: