Translate

Thursday, May 7, 2009

Bisaya jokes 2 - May

Albularyo: Misis, wala kaha ni gihampak ug dautang hangin ning imong anak?
Misis: Ambot lang kaha Doc kay sukad-sukad wala man ko kakitag hangin gabitbit ug bunal.
=====================================================
Maestra: Class, karon mao ang Araw ng Kalayaan. Kinsay nakaila ni Andres Bonifacio
Pedro: Wa mi kaila Ma'am. Basin taga laing section na sya.
=====================================================
binisaya, bisaya, bisaya jokes, bisdak,
MARE1: Mare diri sako puyo ky nilayas q sa balay buntis man gud ko!
MARE2: Dapat didto ka puyo sa lalaki nga nakabuntis nimo.
MARE1: Mao gani diri ko puyo! Naa c pare diha?
=====================================================
Lalake: Dok, hanap na akong panan-aw sa mata.
Doktora: Sulayi kuno ug tan-aw sa akong paa.
Lalake: Dili makita Doc, hanap!
Doktora: Sulayi kuno ug tan-aw sa akong panty.
Lalake: Dili gihapon makita Doc, hanap na gyud!
Doktora: Bakakon! nganong nagburot manang imong karsones

di mani kataw-anan uy..
====================================================
binisaya, bisaya, bisaya jokes, bisdak,
Titser: class pag draw mo ug BUS
Pupils: yes mam
Titser: ok class, pass your drawing.. o Juan, nganong kalsada man ni?asa na ang bus?
Juan: hulat lang mam muagi ra na
====================================================
teacher: class, only Juan got 98/100
Juan: Dah! kabuhat mo ana?panguli mo sa inyong bukid oi... tanom kamote!kaun dukot! mga bugok!
teacher: da rest got 100!

Juan: aw...uli na ko bukid...hehehhe
====================================================
Nag apply ko ug US VISA ,
Pero na deny ko,
nasangit ko sa interview,
usa ra ka pangutana wala nako matubag...
unsay ENGLISH sa TAGALOG?
binisaya, bisaya, bisaya jokes, bisdak,
ikaw, kabalo ka? lisod no?
====================================================

No comments: