Translate

Wednesday, March 25, 2009

Bisaya jokes 5 - March

kadaghanan ani are text jokes....
bisdak, bisaya jokes, binisaya jokes, binisaya, bisayan jokes,
Sa buhay ko daming dumaan, problema,pagsubok,kawalan, pero ng dumaan ka? Katawa ko kay imong purol boslot kita imong lubot.
=================================================

Ngano ang parents di man masabtan?
Sauna patolgon ta bisag di ta katogon,
Karon pukawon ta bisag katogon pa ta!
Todloan ta molakaw, nya karon masuko kung naa tay lakaw!
Adik na cla? Hehehe
=================================================
Bata: Lord,give us this day our daily bread with ham,egg and cheese,french fries,salad on the side.
Ginoo:(Nitubag) Day, pagsure uy! Ga-ampo ka or ga-order?
=================================================
bisdak, bisaya jokes, binisaya jokes, binisaya, bisayan jokes,
Teacher: Ok klas,are lesson for today is about planets.Earth is the 3rd planet from the sun. Now,what is next to mercury?
P edro: Murag pharmacy man tingali mam,pero di ko sure!
=================================================
Teacher: What do you call a person who keeps on talking even when people are no longer interested?
Student: A teacher!
Teacher: Yati ha! Get one whole sheet of manila paper long quiz back to back!
=================================================
Sakop: Lenti kang amoha ka! Imo kong gihimo nga tawo2x sa basakan,unya ako suweldo walay saka2x! Kun mamatay ko,kinsa mopakaon sa akong pamilya,ikaw?
Amo: Eninglisa,kay patas-on nako imong suweldo.
Sakop: Lightning you! Man2x me in the farm,my salary did not climb! If i die
who will eat my family,you?
=================================================
No offense please, just a joke ok?

Pari: Mahaw ta sister! Naa koy SHABU!
Madre: Ha? Unsa man na?
Pari: Shampurado ug buwad, ba! O, gus2 kag timo2x? Diay Pante!
Madre: Ha? Unsa man pud na?
Pari: Pandesal ug sikwate! hehe
Madre: BUTO lay ako!
Pari: Ha? ka bad gud nimo sister!
Madre: Kaw maoy bad! Bugnaw Tubig ba! hahahaha…
=================================================
bisdak, bisaya jokes, binisaya jokes, binisaya, bisayan jokes,
Pari: Iha,unsa man imong sala?
Sexy: Fader,ug makabati kog laki nga mamalikas dili nako mapugngan makigsex nya!
Pari: Kayawa ba sad!
=================================================
Kano: Why you came late?
Otik: Juan,tabangi ko eninglis ha ingna “Ngduha-duha ko lakaw kay ang adlaw hapon na”.
Juan: I two by two walk because the sun is japanes.

=================================================

No comments: