Translate

Thursday, March 12, 2009

Bisaya jokes 3 - March

Discretion is adviced sa mga konserbatibo ha
=================================================
Maid: Sir, mahibal-an gani ta ani ni Ma’am nah!
Mr.: Dili lagi, motug-an pud diay ka?
Maid: Dli uy!
Mr.: Ok, sige, make-up pi napud ko… kanang pina-IGAT jud ha?
=================================================
bisdak, bisaya joke, bisaya jokes, binisaya jokes,
MADRE: Fr. tugnaw man kaayo ko oi.
PARI: Ako pud sister, gusto nimo buhaton nato ang buhat sa magtiayon?
MADRE: Ok Fr.
PARI: Sige, timplahi ko’g kape.
MADRE: syyiittt!!
=================================================
BF: Love, sige na beh!
GF: Unsa'y sige na?
GF: Mag kuan ta bah!
GF: Dili ko ... kapoy!
BF: Dali ra bitaw, ako lang isulod bisan 3 minutes lang gud.
GF: Amaw ... unsa'y pagtu-o nimo sa ako-a, MICROWAVE?
=================================================
SUNOG SULOD SA SINEHAN:
bisdak, bisaya joke, bisaya jokes, binisaya jokes,
SIKYO: "Mam ... Mam, diri agi!"
BOL-ANON: "Ajaw ko pagbot-i ha. Dili ko tanga!"
SIKYO: "Ari lagi agi sa FIRE EXIT!"
BOL-ANON: "Patjon ko nimo. Anha diha gawas ang kajo!"
=================================================
HOST: "Miss Philippines , more or less, what is your country's polulation?"
MP: "More!"
H: "Miss, I'm afraid you did not get my question."
MP: "Of course, I am not afraid!"
=================================================
bisdak, bisaya joke, bisaya jokes, binisaya jokes,

No comments: