Translate

Monday, March 2, 2009

Bisaya jokes 1 - March

Reader's discretion..basi ang uban offensive sa inyo ha.
bisaya joke, bisdak, binisaya jokes,
Juan: Pedro,lingawa uy! Nakailad kog tindera ganina,.hehehe
Pedro: Mao ba? Giunsa man diay nimo?
Juan: Nagpalod kog dyes,unya wa raba koy celfon! hahaha
==================================================

APO: Lo kaon na intawon, bisag duha lang ka kutsara.
LOLO: Atay! Giango-ango na mo? Lugaw gani maglisod kog tulon, kutsara pa kaha? Duha pa jud kabook!
==================================================
Once upon a time, nakasugat kog tawo,
Ningisi ko niya, nakalit lang siya og kamatay….
Mao to didto nagsugod ang akong ” killer smile”….hahaha
==================================================
kani waray joke...
bisaya joke, bisdak, binisaya jokes,
Ondoy: Dok, kay ano kon nainom ako han REDHORSE nasakit man it ako dughan. Pero kon libre ngani, dire man.
Doctor: An imo baga manipis na. Pero an imo nawong madakmol pa.
==================================================
Pari: Bishop, mokumpisal ko nimo. gigukod ko ug hubo nga babaye. Midagan ko ug mitago bishop.
Bishop: ah mao ba.
Pari: Ikaw bishop unsay imo himuon kung gukuran ka ug hubo nga babaye.
Bishop: Ay sama sa imong gibuhat, mamakak pud ko.
==================================================
Gi hold-up c Lumen
Pero kai Wais gibutang nya ang 500 sa panty mao wa nakuha
Pero pgpalit nya sa grocery wa dawata
kai ngano?
Fake kuno kai nigawas na ang dila ni Ninoy!
halaka kahadlok!
==================================================
Si Boloy misakay ug Jeepney sa Cebu, ka-ototon siya pero kay na-a may dalaga sa iyang
tupad, gipungan ang otot. Aron dili siya mahibaw-an inig igo sa liba-ong banat dayon siya ug pangutot. Nangandam dayon siya para sa sunod nga liba-ong. Sa dihang hapit na ang jeepney motunong sa liba-ong banat dayon siya ug otot, matay kay nakalihay man ang driver, ang sound sa iyang otot maora lagi ug lobotnong hoyohoy. Mi-ingon ang dalaga, "wala ka maka-timing no"
===================================================
AMO: day murag nidako lagi nang tiyan nimo?
MAID: kanser bya ni maam.
AMO: ha?! unsa naa kay cancer?
MAID: wa oi,! kan sir ni bah.....!
==================================================
bisaya joke, bisdak, binisaya jokes,

No comments: