Translate

Sunday, February 1, 2009

bisaya jokes 1 - Feb

Giholdap
bisaya joke, bisaya jokes, bisdak, bisayan jokes, binisaya,
B1: Brod! Giholdap ko,hapit pako patya
B2: Unya la ka ngayo ug tabang?
B1: Nitext bitaw ko sa pulis station
B2: Unsa may reply?
B1: Ang mga animal ang reply- "hu u?!"
================================================
BAKTIN
bisaya joke, bisaya jokes, bisdak, bisayan jokes, binisaya,
Anak: Tay, nganong kanang atong mga baktin maglakaw nga magduko man?
Amahan: Naulaw na sila, Dong, nga kaliwat sila ug baboy.
================================================
BULOY: Toy,imo man daw gitug-anan akoa uyab nga pisot ko?
BITOY: Wala Loy oy! Ako ra siya ingnan nga hapit naka tuli-on.
Buloy: Aw lagi,Abi nakog nitug-an ka!
================================================
PATIENT: Doc,nakatulon kog ilaga,nag nganga man ko natulog,unsaon man nipagpagawas?
DOCTOR: SIGE,nganga ug usab kay sudlan tag iring,modagan lagi na!...
================================================
TATAY- Salbahis ka nga pagkaanak.Pakaulaw ka! Didto sa siyudad nabaligya man daw ka sa imong unod?
ANAK: Bitaw! Kay ngano kung magbaligya ko'g bukog,mahalin?
================================================
ANG DALAN PADULONG SA LANGIT
bisaya joke, bisaya jokes, bisdak, bisayan jokes, binisaya,
Si Padre Tikoy bag-o na-assign sa usa ka gamay nga lungsod. Sa primero niyang adlaw, nawala siya. Nihapit siya sa tubaan ug nakigsulti siya sa mga estambay

Pari: Maayong buntag. Ako si Padre Tikoy, ang bag-o ninyong pari. Hai man ang atong simbahan?
Estambay: Diritsoha lang ning karsadaha, Padre.
Pari: Buweno, tawga ang mga tao aron akong maipakita kanila ang dalan padulong sa langit.
Estambay: Ahhhwala man gali ka kahibalo sa dalan padulong sa simbahanang dalan na hinoon padong sa langit!!!
================================================

No comments: