Translate

Thursday, December 4, 2008

bisaya jokes disyembre kwatro

Aninipot-
bisdak, bisaya jokes, bisaya joke, bisayan jokes, binisaya, binisaya jokes,
Anak: Tay , di ko katulog, daghang lamok.
Tatay: Palungon nato mga suga aron di ta makit-an (Pagpalong sa suga, nanggawas mga aninipot)
Anak: Hala tay! Nagdala silag flashlayt !!
====================================
-Linog-
bisdak, bisaya jokes, bisaya joke, bisayan jokes, binisaya, binisaya jokes,
Teacher: class unsay buhaton ninyo kung maglinog?
Pupil 1: Mom! Mosu-ong sa ilalom sa lamisa
Teacher: good, unsa pa?
Pupil 2: mom! Mudagan sa dapit nga walay mga tagak nga butang.
Teacher: good, unsa pay lain?
Pupil 3: Mom, ako mom! kuan mom, pasiga-on ang suga.
Teacher: Kay ngano man pasiga-on nimo ang suga?
pupil 3: Kuan man gyud mom, taga-gabii mag-linog man gud sa amoa. Nya ako pasiga-on ang suga, unya mo hunong ang linog.
=====================================
BANA: Daghang problema! Maghikog ko! Muad2 kog lasang! Magpapa-ak kog bitin!
ASAWA: Unya...Nganong gabalon man ka?
BANA: Dugay pa lang ang bitin... Mapasmo ko!...
======================================
Petra: Kaayo buwagan ani akong bana!
Takya: Why man?
Petra: Nakadaug siyag free trip to Hongkong for 2..
Takya: Unya?
Petra: Ang amaw nilargag kaduha. Wa jud ko paubana!
======================================
Mom: Kama-u naka'g math, anak? Mangutana kuno ko be..
Anak: Sige ma!
Mom: Kung tagaan ka sa imu papa ug 4 apples niya, tagaan tikag 3...unsa tubag?
Anak: Salamat ma, pa! bisdak, bisaya jokes, bisaya joke, bisayan jokes, binisaya, binisaya jokes,
=======================================
ANAK: Tay padalhi ko ug kuwarta kay pulos na buslot ako bref....
TATAY: Anak, dili jud ko makapadala kwarta, ako gani diri pulos na lang garter ang nabilin sa ako bref.....
ANAK: Ah.....igatang tatay uy, nag T-BAK na lang ka diha!
=======================================
Negrense: Sa amo gid sa Bacolod, kada pusod may pulis.
Sugboanon: Sa amo sa Sugbo, kada pulis may pusod!
=======================================

Unang adlaw…
Pedro: Ayo, naa mo babol gam?
Tindero: Wa mi babol gam.

Ikaduhang adlaw…
Pedro: Ayo, naa mo babol gam?
Tindero: Wa lagi mi babol gam. Sigeg samok uy.

Ikatulong adlaw…
Pedro: Ayo, naa mo babol gam?
Tindero: Giingnan na ta ka gahapong wa mi babol gam. Mobalik pa gani ka diri ugma pusilan tika.

Pagkaugma…
Pedro: Ayo, naa mo pusil?
Tindero: Wala.
Pedro: Aw, naa mo babol gam?

=====================================

No comments: