Translate

Monday, November 24, 2008

bisaya jokes to cheer your day

Si Tikoy nagka-on nga nakapatong iyang tiil sa bangketo ug ang sud-an niya
asin. Taud-taud, kalit nga may nama-ak sa iyang itlog ug iya kining
gikumot. "Tunto kang ok-oka ka ha, nag agwanta gani ko ug asin...unya ikaw pa
itlo-itlog lang"!bisaya joke, bisaya jokes, bisayan jokes, bisdak,
=========================================
Uma: Tay, nagpa tatoo na ako!
Tatay: Sakto ka anak! Ipakita nato sa mga silingan nga dili ka Bayot! Tan-awon kuno nato bih?
Uma: O, di ba Tay? itom na akong kilay?
=========================================
PANGHIMANGNO sa mga tao nga
Dili mokaon ug tambok
Dili manigarilyo
Dili mobilar ug
Dili moinom ug bino.
Usa ka adlaw mawad-an rakag mga higala, buhi paka, patay na sila tanan!
==========================================
BOY : Sir, apply unta ko pagka-boy.
AMO : Sige, bahugan nimo ang iro kada buntag ug hotdog, corn beef ug chorizo
BOY : Kining Sir, apply nalang ko pagka-iro .
==========================================
DONYA: Kay bag-o man ka dinhi,gusto ko masayod ka nga ang pamahaw diri alas sais impunto!
MAID: Way problema 'Nyora! Kung tulog pa ko anang orasa,una lang mo ug kaa-on!!
===========================================
Pasyente: dok, bungol na ka-ayo ko bisan utot nako dili ko kadungog.
Doktor: niay tablitas imna.
Pasyente: tambal ni sa bungol dok?
Doktor: dili, pakusog na sa utot.
============================================
Sa airport canteen, nag-order usa ka Amerikano:
bisaya joke, bisaya jokes, bisayan jokes, bisdak,
Kano: Miss, will you please give me one few two.
Tindera: What sir?
Kano: I said one few two.
Tindera: Oh, you want puto!
Kano: Yeah, that’s right. Is that how you pronounce it ?
Tindera: (Nagbagutbot… buang man ning Americanoha puto lang, gi-few two, few two pa, ako balusan), Okey sir, What color do you want? Few la or few ti?
============================================
fewti day ang ako! hahahahaha

No comments: