Translate

Friday, October 3, 2008

brrrrrrrrrr bisaya jokes

GUWAPO

Photgrapher: Dia ra imong letrato boss.
Customer: Di ko ani uy! Bati kaayo akong nawong aning letratoha.
Photographer: Bati gud. Tan-awa ang imong back view morag si Romy Diaz, ang side view, Paquito Diaz
Customer: Unya ang front view?
Photographer: Aw, Kwarenta Diaz!
==========================================================
WALAY SALA

Inahan: Mangumpisal ta rong Dominggo ha aron pasayloon ta sa Ginoo sa atong mga sala.
Anak: Nay, unsa may buot ipasabot anang bata nga makasasala.
Inahan: Pananglitan, kung ang bata dili motahod sa ginikanan, mao nay bata nga makasasala.
Anak: Wala koy sala Nay, kay nitahod man ko sa sugo ni Tatay sa pagpangawat og manok sa atong silingan.
===========================================================
PANGIT

Eloy: Pre, sa imong banabana, guwapo ba ko?
Andoy: Pangit ka ug nawong , Pre.
Eloy: Pagtarong diha, Pre, ha! Unsay pangit?!
Andoy: Imong nawong, pangitaonun kaayo ba!!!
===========================================================
BIBLIYA

Pari: Dong, pahuwama ko anang bibliyang imong gibasa bi.
Sacristan: Playboy man ni padir.
Pari: Kana na lang! bisaya jokes, bisdak, bisaya joke
===========================================================
UNGO NAPANGAG

Ungo #1: Mare, nganong napangag ka man?
Ungo #2: Unsaon mare nga nangabat man gud ko gabii.
Ungo #1: Pero nganong napangag ka man?
Ungo #2: Ang liog nga akong napaak sa estatuwa man gud ni Bonifacio.
===========================================================
BUKOL

Kulas: Nganong nabukol man na imong ulo, Bay?
Badoy: Nangharana man gud ko gabii didto sa ilang Marilou, Bay Kulas. Pagsugod nako'g kanta, giitsahan dayon ko ni Marilou ug buwak.
Kulas: Pero nganong nabukol man ka?
===========================================================
DAMANON

Nag-istoryahanay ang usa ka lalaki ug babaye sa sulod sa barko
Ulitawo: Tupad ra ba ta ug teheras, Day. Pasensya ka na ha kay damanonon ra ba kaayo ko. Kung damanon ko no, kusog ra ba ko mananday.
Dalaga: Ako sab damanon ra ba ko. Kung damanon ko no, mangumot ra ba ko og itlog
Badoy: Ang buwak gisud man gud ug kaang.

hehehhe mangumot man diay!!

No comments: