Translate

Saturday, October 18, 2008

bisaya jokes way kalupig

Customer: Day, kape.
Tindera: Tag P10 na ra ba.
Customer: Diba tag P8 ra na? Tindera: Nimahal naman gud ang gasolina.
Customer: Ah, ayaw na lang butangig gasolina!
===================================================

bana: love, promise sugod karon di na tika luiban. ako nang biyaan ang akong kabit
asawa: wow, tenk you love, ako sad promise, ang sunod natong anak, ikaw nay amahan. promise jud!
===================================================
Doc: Ma'am, naa kay breast cancer.bisaya jokes bisaya joke binisaya
Ma'am: ha? tinuod ka doc? dili man ko katuo sa imong gisulti! i'm healthy! naa pa ka second opinion?
Doc: Bati pa jud kag nawong!
===================================================
anak: ma, busog nako, dili nako mahurot
mama: hutda dyud na! kabaw baka nga daghan gipang gutom sa kalibutan?
anak: nya kung ako ni hutdon, mabusog sila?!
===================================================
bana: gang, naka-save ko ug 6.00 karon kay ako na man gigukod ang jeep, wala man ko mu sakay
asawa: bogo! taxi unta imung gigukod aron mas dako imong na-save!
===================================================
security: excuse me po mam, titingnan ko lang ang bag nyo kung merong baril
tiguwang: buang ka! di man gani maigo ang balde sa akong bag, baril pa kaha!
==================================================

No comments: