Translate

Wednesday, September 10, 2008

ngisi mga bisaya

EMPLEYADO: boss, namatay naman atong manager pwede ako mupuli sa iyang pwesto?
BOSS: pwede man.................pero ambot kung musugot ang funenaria.

hehehhe
=================================================
PEDRO: puslan walay gamahal maypa MAGPAKAMATAY! ug si pedro ni dive sa SUBA...
mga pipila ka minuto...... .. NITUNGHA ug
nisulti: WAAAAAAHHHH! dili ko kaginhawa... MURA KO UG MAMATAY!
=================================================
AMERKANO : 'Good morning ladies and gentlemen'
JUAN : 'Maayong buntag sa mga babaye ug mga lalake'

AMERKANO : ' I'm very happy that I'm here in your place.'
JUAN : 'Akong dakong kalipay nga ania ako sa inyong lugar'

AMERKANO : 'I know...'
JUAN : 'Nakahibawo ako....' bisaya jokes, bisaya joke, binisaya, bisdak

AMERKANO: '...that all of you are THOUGHTFUL..
JUAN : ' ..nga kamong tanan DAGKOG NGIPON..'

AMERKANO : .....that all of you are FAITHFUL...'
JUAN: '.... nga kamong tanan DAGKOG TIIL...'

AMERKANO: '... and that, all of you are PEACEFUL...'
JUAN : '...nga kamong tanan DAGKOG NAWONG...'

Nabungkag ang meeting....nanglupad ang mga bato ug silya....!

No comments: