Translate

Sunday, August 17, 2008

Pang-august bisaya jokes

Usa ka barko nalunod.. Duha ka tripolante ga lutaw2x..

Tripolante1: Lord, palahubog mi, mga sugarol, botakal nya daghan mi mga kabit.
If you save us Lord we promise to .. .. .. ..
Tripolante2: Taymsa! Ayaw sa promise. Naa ko nakit-an na island!
============================================================
Tulo ka amigo nga na anod padulong sa usa ka isla..
Sa pag abot nila sa isla nakakita sila ug botelya ug sa pag abli nila niini
Kalit ug gawas ang genie!! visayan joke

Genie: kay inyo man akong gipagawas anang botelya, ihatag nako ninyo ang inyong tolu ka mga wishes..
Unang amigo: i-uli ko sa amo-a kay nago-ul na kayo ang akong pamilya.!!
Genie: matuman!!!!...ug kalit nawala ang usa sa mga amigo…
Ikaduhang amigo: ako pud i-uli pod ko kay nagu-ol nasad akong ginikanan!!!
Genie: matuman!!!! Ug kalit nawala ang ikaduha…
Ikatulo nga amigo: (hangad-hangad usa sa langit unya lingi sa wala ug tu-o)”mingaw man genei ibalik lang tong duha diri sa isla kay mingaw ka-ayo ko!!!
Genie: BUTANGI!!!!!!!
===========================================================
Usaka bisaya miadto sa Manila- bisaya joke

BISAYA: Pabili nga ng lemoncito.
TINDERA: Anong lemoncito?
BISAYA: Lemoncito gud.. yong maliit na buongon!
===========================================================
Tulo ka Buang sa mental nagstorya:

B1: ako ang presidente diri!
B2: wala raka nko. ako jud c Bush presidentes america!
B1: kinsa nag.ingon?
B2: ang ginoo!
B3: kanus.a man tika giingnan?bisaya jokes
========================================================
Usaka bisaya miadto sa Manila:

BISAYA: Pabili nga ng ice
TINDERA: Anong ice? ahh yung yelo?
BISAYA: Hindi yung puti!
===================================================
Gputlan ni Juan ug usa ka tiil ang langaw.....

Juan: Lupad! ....Nilupad ang langaw....
Giputol niya tanan tiil....
Juan: Lupad!! ....Nilupad ang langaw....
Giputol nya ang Pako...
Juan: Lupad! Lupad!!! Lupaaaaad!!! ....Wala nakalupad ang langaw.....
Juan: I, therefore conclude, nga ang langaw basta putlan og Pako.. MABUNGOL....

hahahahha !

No comments: