Translate

Tuesday, June 17, 2008

Demalas joke

PANAWAGAN SA RADIO :

Mrs : Sir, pwede ko manawag sa akong bana sa radyo, gidala among lima ka anak
Announcer : Go ahead, Mrs.
Mrs : Hoy, amaw! I-uli ang mga bata! Usa ra imo ana! Bagag nawong!


Pasahero: Dong, diha ra mi sa eskina
DryBeer: Sige nong saka ra, saBaka ra imong anak nong.
Pasahero: buang man siguro ka dong, gikan pami nagsakay ug kabaw karon sa BAKA na pud nimo pasakyon akong anak.........

DEMALAS JOKE: bisaya jokes, bisaya joke, binisaya

Tulo ka lalaki ang nagkita sa agianan paingon sa langit. dungan sila namatay anang adlawa ug nagkaistoryahay sa pagpaabot sa Heaven's MRT.

Pedro: Unsa man inyo gimatyan mga parekoy??
Juan: Malas kaayo ko preng, nakuryentehan ko kay pagabot nako sa balay nakit-an nako nga naay lalaki sa amo bintana nagkapyot. Nangabit ako asawa preng! mao ako gituklod ang lalaki dungan sa pagalsa sa ref labay sa iyaha, para jud mamatay. Pastilan preng, naputol man ang kable sa ref, nakuryentehan ko!
Pablo: Ako preng mas malas, nahulog ko sa bintana. Nasangit man gud tabanog sa akoa bata didto sa amo silingan. Ako gikatkat, tingala ra man ko nga gituklod man ko kalit. Haaay, mao tu buak ako ulo.
Pedro: Malas jud diay ta preng nu?
Pablo: Ikaw Pedro naunsa man ka pagkamatay?
Pedro: Nisulod ko sa refrigerator preng, kalit ra man ug lagubo, mao tu buak pod ako ulo.
Juan: Matay, pareho ra man ta kaagi ani preng, puro jud ta malas!

hahahahahhahaha

No comments: