Translate

Thursday, April 10, 2008

Ilongo jokes

As requested here are some Ilongo jokes....irene hope you will enjoy these...I will look for some more ilongo jokes later...have fun

Text message:
La lang, napinsar ta lang ka, sorry ha? kay basi nastorbo ta ka..Basi may nahulat ka nga message sang iban, pero gusto ko lang
mabalan mo, nag bunga na amon nga santol. ngayo ka?

BISAYA UG ILONGGO nag pahambugay!

BISAYA: TO! KUNG MUADTO KUG MANILA SA PAPAK LANG KO SA EROPLANO
MUSAKAY,,,
ILONGGO: YOTA EH!
BISAYA: WALA DIAY KA KITA NAKO GANINA??
ILONGGO: NANO PAGKAKITA KO SA IMO NGA GA ASWAT KO KA BULDOSIR!

hahahahahaha pildi ang bisaya!

In a restaurant: Man: Waiter? bakit ng inorder ko?ilan ba ang cook ninyo rito?
Waiter: Ay suri sir, la man kami cuk, pipsi lang.

Teacher: Class, Draw a fish.
Class: Yeeesss maam!
Teacher: Ruby! Kahigko higko kag ka itom gid na ya sang drawing mo haw?
Ruby: kalma bala maam! Daw manul ka! Kita mo sinugba ni!

Pedro: At last , naka bakal gd man ko hearing aid..grabe ka athag gid sang pamatian ko..
Juan: Tuod?.. pila man bakal mo?
Pedro: kagahapon..


Waaaaaaaaaaaaaaa bungol japun ....joke joke joke Ilonggo jokes, bisaya jokes

No comments: