Translate

Tuesday, February 19, 2008

Jam Jam na lang - binisaya jokes

Bungi Gitahi sa DoctorTapos Gitistingan pa pronounce.
DOCTOR: Sige e pronounce daw...LUZON VISAYAS MINDANAO ,
BUNGI: LUKOT , PASAYAN, BULINAO.
DOCTOR: naaaaaaaaaaaaaaaaah! MITAMOOT....

---------------------------------------------------------------------
LAKI: Kuhaon ko ang mga bitoon og ihatag ko kanimo.
BABAE: saba diha! wa man gali ka kakuha anang kugmo gatambisay sa imong ilong...
LAKI: AW! sorry day ha..wala man gud ko nasayod nga gusto sad ka ani.....

---------------------------------------------------------------------
Atty: Iha, mahimo bang ihulagway namo sa korte ang naglugos nimo.
Biktima: Itumon, bugason, pislat ilong, pangag, putot iya nga pisut...
Suspek: Bwesiit... Sigeee... Panaway gyud!
---------------------------------------------------------------------
KiLLER:Padre mngumpsal ko
Pari :unsa imu sala?
KiLLER:Nagpatay ko 20 ka tao bisaya joke, binisaya jokes bisayan jokes, binisaya
Pari:Unsa!Ngano!?
KiLLER:mutu-o man gud sila GINOO! kaw Padre Tuo baka GINOO?
Pari:Ha...Aw Sauna,karon JAM2X nalang.
--------------------------------------------------------------------
Tikyo at a job interview..
INTERVIEWER: Why should we hire you?
TIKYO: Mas maayo man gud ang bag-o, sama nako ma'am, kay dili pa sungayan.
INTERVIEWR: I can't understand you, in English, please.
TIKYO: well, you see ma'am, uhh.. I am brand new, so I am not yet horny, you know!

hehhehehehhe

No comments: