Translate

Friday, December 7, 2007

Bisaya jokes again!

Teban : dok, ngano gasakit man akong dughan kada inum nakug tuba, pero kung libre gani dili
mosakit??
Doktor : ah kabalo nako ana, nipis imong BAGA, pero BAGA IMONG NAWONG
==================================================================
Bisaya to english:

PEDRO;bay Juan,onsay english sa IRO nga naligsan?
JUAN: IRO nga naligsan?kowan bay,DOG-MOK
PEDRO:sa iring nga naligsan bay?
JUAN:CAT-TAG
PEDRO:sa baboy nga naligsan unsa man sad?
JUAN:e di PIG-SAT
==================================================================
TITSER: Pedro, 1+3?
PEDRO: 4 mam!
TITSER: Very good! ikaw juan 33x61?
JUAN: Mao na ni, kun lisud na gani ako dayon ang pangutan-on. Pabor2x. Abseni nalang ko oi!
bisaya jokes, bisaya joke
==================================================================
Dear Pedro;

Dong pedro ang Nido nga none Fat milk ang ipadala sunod, kay nagkalibang (LBM) imong
Tatay sa Nivea nga Moisturizing milk.

Salamat;
nanay
===================================================================
TEACHER:How many liters does a Coke litro have?
PUPIL: Four liters ma'am!
TEACHER: Are you sure?
PUPIL: Yes ma'am! Liter C, Liter O, Liter K, and
Liter E!
===================================================================
Kumpisalan!
Tulume: Bindisyoni ako padre kay ako makakasala.
Pari: Unsa man nang imong sala?
Tulume: Nangawat ko ug lima ka hiniktang igtataring manok padre.
Pari: Ah...mag-ampo ka ug lima ka Amahan Namo
Tulume: Padre. waloon na lang nako ka Amahan Namo
Pari: Ngano man iho?
Tulume: Tua pa man guy tulo sweater-hatch ra ba to pang derby ako balikan unyang gabii......
bisaya, binisaya jokes, binisaya joke, bisaya joke, bisaya jokes



14 comments:

Anonymous said...

nice cool jokes

me said...

i personally love bisaya jokes..lahi ra kataw anan jud :)

Jeanette said...

NICE JOKE....KATAWA JUD KO...NAWALA AKO KATULGON SA BORED DRI SA WORK

Anonymous said...

lawgaw ayo hahahaha sige lang ko bahakhak!

Anonymous said...

abseni nnalang kO uii!!! hahhahah COOl! ROck 'n ROLL!!

Anonymous said...

hahahah..mao nana...basta lisud na... abseni nalang! pidAaa!!!

Anonymous said...

hahahah..mao nana...basta lisud na... abseni nalang! pidAaa!!!

genlec0316 said...

hahahaha...love bisayan jokes...kay mka relate ko...bwahahaah....

Anonymous said...

me too..i loved it.bisaya din kc ako..share jokes, share hapiness..send it to me.heheh.0935-923453..tnx much.mwah.

Anonymous said...

i love the jokes, .. my office mate very njoy i read the jokes, tnx,... apol frm ormoc city

Anonymous said...

More jokes pls....

Anonymous said...

Have you ever considered creating an ebook or guest authoring
on other blogs? I have a blog centered on the same topics you discuss and would really like to have you share some stories/information.

I know my audience would value your work. If you are even remotely
interested, feel free to send me an email.


Here is my weblog; registry cleaner

Michael Esgana said...

Lingaw ky ku da!!

Michael Esgana said...

Lingaw ky ku da!!