Translate

Monday, August 6, 2007

SUGOD NA JUD

Sugod na jud ni.Pero hmmmmmmmmmm nalibog ko kung puro binisaya ba jud akong blog o unsa jud ni akong blog. Ang Title sa akong Blog kay "Binisaya ug Uban pa"....naghunahuna ko.....uban gaingon nga binisaya jud puro....pero hunahuna na pud ko.....hmmmmmmmmm....sa akong title nakaingon man pud nga ug uban pa.....maingon na nako karon nga oo magbinisaya ko pero sagul sagulan nako ug tagalog o english kay mao ni uban sa "ug uban pa". Gahunahuna pud ko nga ang uban nakong mga higala dili man pud mga bisaya...lain man paminawon uy.... bisaya...murag irong buang sa kanto...di bitaw uy...hahahahhahahha

hala sige kung kamo nagabasa palihug pud ug hatag kung unsa inyong hunahuna ug maingon para malipay tang tanan.

Interaction is one reason why this blog is being developed. I want it not just my own ideas or experiences but that of those who read it. Relationship is the main idea for the blog. I would want to relate to you, virtually the least. Ok?

O diba English! hehehehehehehe...pwedeng bumati? ...... hi to Melissa, to Ice, to Michael, To Tes, To Werner, wilmer, winner ? kinsa to syang bag-ong agent diha? basta siya...and last to Hmmmmmmmm kinsa gani si G***a? ...ah si Ewang! Glad to be your office mate...yan lang po...maraming salamat....parang showbiz fan! hahahahahahaha

5 comments:

Anonymous said...

ok ka doy! Padayon sa paglambo.

Anonymous said...

lingaw pud...add somemore

Aice Nice Concepts said...

waaa ^_^
ang saya naman nitong post na eto

thanks for the greetings Mark ^_^
gosh

your so nice naman

lalo na un na mention mo un si G***a?
waaaa ka relate gyud ko waaaa

ang misyon imposible na i started ikaw na pud mag continue ha gosh kaya mo yan! nasa tabi mo naman ako eh diva!

ahihihi nakakatawa ^_^

nga pala you forgot Ate Gladys

regards pud kay Ate Gladys

Angelica said...

your post make me laugh. I really enjoy reading blogs in bisaya. Kasabot man ko bisaya.. pero d ako marunong magsalita. hay... how i wish i know how to speak it. Keep up the good work Mark.. sana your site will start earning soon. Good Luck!

tisyang said...

weeee^^ ikaw ra diay kabalo? naa pud ko oi! hehehehehe.. active na ako account.. weeee!!!