Translate

Sunday, August 5, 2007

sinugdan (beginning)

hahahhaha korek ba akong speling sa begining? hay mao ni akong sinugdan nga blog..nagselos man gud ko sa akong kauban sa ofis kay nakakwarta siya sa iyang blog! ambot giunsa niya...nangutana ko niya ug iyang tubag kay, "I just make my blog interesting" hehehhee inenglis! pero tubag niya binisaya uy...hehehehe...sa kong hunahuna, magblog ko para makakwarta pud ko...hunahuna ko ug mga pila ka adlaw ug unsa man jud ang interesting...ug mao ni ang nigawas sa akong utok...kung naa pa man ko...hahahahaha ug mao ni ang Sinugdan sa akong sugilanun nga usa ka blogger! blag! blag! blag! ....aw blog diay....nahug akong cellpon....red ang corol pa ra mapansin jud...!

I can translate this for those who can't underastand bisaya. It may not be ok though. here it is....

translation

Laugh....is my spelling of begining correct? Oh this is my starting blog..i got jealous of of my officemate who made money with her blog!I don't know how she did it...i ask her and she replied, "I just make my blog interesting" giggle in english! but she replied in visayan....giggle....in my mind, i will blog also so i can make money....i thought foe a few days what is interesting...and this is waht came out of my brain...if i have one...laugh and this is the beginning of the story of one blogger! crash! crash! crash! ...oh blog (diay? what is in English?) hay ambot ...my cellphone fell....

1 comment:

Aice Nice Concepts said...

hi ya!
wow bday ko pala you starting blagging

i mean blogging

parang sound so familiar yun office mate mo na "i just made my blog interesting"

hmmm sino nga bah?

gosh

^_^ sige continue blag blah blah ging

more power püd

ingat