Translate

Saturday, August 11, 2007

AS REQUESTED

oh sige mao ni ang usa sa mga pipila lamang nga pictures I have when I was young. Guess asa ko sa picture....hahahahaha bahala na mo mu mag guess ha....hahahahaha...this is a picture taken sa atubangan sa simbahan nga gitukod sa akong lolo sa probinsya, sa maitum sarangani province...that's my hometown diay...prom di kaayo no...this picture is with my cousins and uncles and aunties...hehehehe asa daw ko diha be?

I have posted this picture because adunay uban nga nag request nga i post nako something about me pud o sige...pictures speak louder than words man kaha...here it is as requested...walay musaway ha...bantay ra mo....this is how ancient I am now..this picture baya is still with me..i mean ang original..I am keeping this because it's one of the few pictures nga naa ko...wala jud ni sa akong panghinumdum ba...pero naa man ibedinsya picture so tinuod na ug ako jud na...ambot kanus-a ni uy...murag panahon pa man no kupong-kupong hahahahahaha


Another request diay is i greet daw nako akong mga friends...dili baya ni radyo ha nga dali lang maggreet...itype baya jud ni...hala sige uy...

igreet nako akong mga higala nga sila

allan a.k.a Osang kay flawless daw sya
moner a.k.a kalbo --- manila gurl hahahahaha
asyang ----ang dato nga klasmeyt
michael a.k.a pogi...forever ke coling
akong maga kaliwat nga sila Ampoy sa Florida, Neneng sa Vancouver ug Bhong saUK.
akong mga higala daw nga mga kurokan diha sa Bethel Language and Culture center

ug ang gamhanan nakong gang! Si Miss Sarah sa SPC hahahah hi gang!

Apil na lang nako mga opis meyt uy kay basi balian ta ani ug bukog
Ice ice bebe
Tes and babaeng bampira
Gladys
Michael
Ewang
ug si wilmer...tama ba ni?

ay naa pa diay ang solo link builder namo si Melissa...sige ko kalimot sa blog site ba...hatag ra gud nako akong inote na lang sa CP

here it is as requested...wala na masuko ha...lipay lipay na tang tanan! hehehhehee

About ten minutes later:

hahahahahahahaha mao na ni ba! Nakasab an ko sa akong amigo kay ngano daw wala sila apil...hala sige ...i greet nako ang gwapa nga si
aaron a.k.a inday hehehehee
ug si teho taho..aka dumbuhalang beautiful

3 comments:

Aice Nice Concepts said...

waaa ice ice bebe na ko?
murag diay ko gamay na pato ^_^

thanks sa greetings

ai guess nako ikaw kay katong pinaka gamay? tama ko?

macoy said...

hahahhahaha yes! you are right...thanks again for visiting..

tisyang said...

ewang? ewang ko ba kung bakit type kita... Awooooooo..... nyahahahaha! ewang ka ng ewang dyan.. ahihihihi... nah ga tapad na gyud tang tulo ni melisaa.. hastang luoya ni ice ice baby.. ibog tawon... nah mamunal na sa crutches nya para mapabalhin na sya ba.. ahehehehehe.. murag jeep! lolz